måndag 9 april 2012

Sång text Varje gång jag ser dig Lyrics





Varje gång jag ser dig
Text, musik : Thomas Bergdahl- Kurt Spjut.

GLENN – ENDYS
Jag såg dig första gången

för en tid sen på en dans

du blev för mig i tanken

mer än en kort romans

du finns i mina drömmar

är hos mig både natt och dag

och att du ska bli min det önskar jag.
Refr

Varje gång jag ser dig

tänds en låga inom mig

den brinner där för alltid

och jag älskar bara dig

o fast jag vet du har en annan

kan jag inte låta bli

att gå o hoppas att det ska bli vi.
Jaa åren går o kommer

Men min kärlek den består

Jag hoppas vi ska ses igen

Och att du då förstår

Du är för mig den enda

Du är den som jag vill ha

Och att du ska bli min det önskar jag
Refr

Varje gång jag ser dig

tänds en låga inom mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar